- Telefoniczna obsługa klienta
- Prowadzenie sprawnej korespondencji mailowej
- Prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej
- Wystawianie faktur
- Tworzenie baz klientów
- Dbanie o sprawną komunikację z przedstawicielami handlowymi
- Wykonywanie bieżących czynności zleconych przez przełożonego
- Znajomość programu Subiekt GT
- Znajomość programów Microsoft Office
- Wykształcenie minimum średnie
- Samodzielność na stanowisku pracy
- Znajomość programów Photoshop lub podobnych
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Przeszkolenie i wsparcie na każdym etapie wdrożenia
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę od pn-pt w godzinach 8.00-16.00
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Publikacja: dzisiaj
zarządzanie dokumentami - sporządzanie, segregowanie; prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji działowej; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; tworzenie i prowadzenie rejestrów dokumentów; pomoc i asystowanie przy bieżących zadaniach; generowanie raportów...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Będzin
Firma: PHU "RUMENIGE-SPRINT" ROMAN STUDZIŃSKI
Publikacja: wczoraj
Zarządzanie dokumentacją i korespondencją,obsługa klienta.Praca na okres próbny -jedna zmiana od 7.00 do 15.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa kasy fiskalnej Uprawnienia: obsługa komputera Word, Exell...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Publikacja: 2025-12-04
- pomoc w pozyskiwaniu środków finansowych na realizacje zadań statusowych- pomoc w opracowywaniu i udostępnianiu zajęć klubu- pomoc w redagowaniu i opracowywaniu materiałów promocyjnych- pomoc przy rekrutacji uczestników klubu- pomoc w prowadzeniu...
Poznaj szczegóły oferty