Ogłoszenie numer: 9352135, z dnia 2024-11-19
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Hiszpańskim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair.
- Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail.
- Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych.
- Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach.
- Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów.
- Obsługa reklamacji i innych zdarzeń.
Wymagania
- Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego B1.
- Możliwość pracy w biurze.
- Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta.
- Kultura osobista.
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Data rozpoczęcia: 2 grudnia.
- Brak wymagań dotyczących doświadczenia – zapewniamy szkolenie.
Oferujemy
- Wynagrodzenie na umowie cywilnoprawnej (35,71 PLN/h).
- Elastyczne godziny pracy między 9:00 a 20:00.
- Nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
- Zdarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenie wprowadzające.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Coaching i mentoring.
- System wewnętrznych awansów.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-11-19
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami...
Poznaj szczegóły oferty