Customer Service Advisor with Czech
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat
  • Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally
  • Process warranty claims and coordinate repair services for customers
  • Provide technical troubleshooting support and guidance
  • Resolve complaints, process orders, arrange refunds, and provide product information to ensure a seamless customer experience
  • Assist customers with all aspects of the purchasing process, including addressing questions, resolving incidents, and managing queries
  • Strive to increase customer satisfaction and loyalty through efficient and effective resolution of requests
Requirements:
  • Knowledge of Czech at C1/C2 level
  • Knowledge of English at B2 level
  • Ability to work with multiple systems and platforms
  • Knowledge of Microsoft Office
  • Ability to empathize with customers while maintaining an objective point of view

Mile widziane:

  • Previous experience in Customer Services or in a Contact Centre
  • Experience in complaint handling to ensure customer satisfaction
  • Familiarity with Social Media and/or E-Commerce platforms
  • Experience in cross-selling or up-selling product
  • Interested in new technologies such as AI
We offer:
  • LuxMed private healthcare
  • MyBenefit with a monthly budget
  • private life insurance
  • MultiSport card subsidy
  • Talent development program: transparent career paths and promotions
  • access to e-learning platforms (Concentrix Academy and Concentrix University)
  • language courses
  • Referral program: bonus for referring a friend of up to PLN 4,000
  • Amazing work culture
  • Work from home 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego. Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Klient portalu Praca.pl

Publikacja: dzisiaj

Odpowiedzi na pytania dotyczące produktów kart kredytowych oraz usług online i mobilnych. Wsparcie w autoryzacji klienta, w tym aktywacja i blokada kart, zarządzanie limitami, zmiany produktów oraz aktualizacja danych kontaktowych. Obsługa zapytań...

Poznaj szczegóły oferty