Customer Service advisor with Polish
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat.
  • Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally.
  • Process warranty claims and coordinate repair services for customers.
  • Provide technical troubleshooting support and guidance.
  • Resolve complaints, process orders, arrange refunds, and provide product information to ensure a seamless customer experience.
  • Assist customers with all aspects of the purchasing process, including addressing questions, resolving incidents, and managing queries.
  • Strive to increase customer satisfaction and loyalty through efficient and effective resolution of requests.
Requirements:
  • at least C1-level proficiency in Polish language, both written & verbal.
  • B2 English language skills.
  • Proven experience in a Customer Service role, ideally within consumer products.
  • Comfortable working with multiple systems and platforms (e.g CRM, WebChat, Review Sites).
  • Competence in Microsoft Office.
  • Ability to empathize with customers while maintaining an objective perspective.
  • Excellent telephone manner and ability to handle queries quickly and efficiently.
  • Team-oriented with a positive attitude and ability to support colleagues.
Nice to have
  • High school graduate or similar.
  • Previous experience in customer service with or in a Contact Centre.
  • Experience in complaint handling to ensure customer satisfaction.
  • Familiarity with Social Media and/or E-Commerce platforms.
  • Experience in cross-selling or up-selling product.
  • Interested in new technologies such as AI.
We offer:
  • Work in a modern office at Global Office Park, right in the heart of Katowice.
  • Benefits package: private medical care (LuxMed), MyBenefit cafeteria, life insurance, language training.
  • Attractive bonus for recommending your friends to work with us.
  • Friendly, international work environment.
  • Many opportunities for career development.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

Opis stanowiska: odbieranie połączeń od użytkowników w języku polskim, udzielanie informacji dotyczących napraw, gwarancji i zgłaszanych usterek, proponowanie rozwiązań technicznych dostosowanych do potrzeb rozmówcy, wprowadzanie danych i zgłoszeń do...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w...

Poznaj szczegóły oferty