- Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat.
- Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally.
- Process warranty claims and coordinate repair services for customers.
- Provide technical troubleshooting support and guidance.
- Resolve complaints, process orders, arrange refunds, and provide product information to ensure a seamless customer experience.
- Assist customers with all aspects of the purchasing process, including addressing questions, resolving incidents, and managing queries.
- Strive to increase customer satisfaction and loyalty through efficient and effective resolution of requests.
- at least C1-level proficiency in Polish language, both written & verbal.
- B2 English language skills.
- Proven experience in a Customer Service role, ideally within consumer products.
- Comfortable working with multiple systems and platforms (e.g CRM, WebChat, Review Sites).
- Competence in Microsoft Office.
- Ability to empathize with customers while maintaining an objective perspective.
- Excellent telephone manner and ability to handle queries quickly and efficiently.
- Team-oriented with a positive attitude and ability to support colleagues.
- High school graduate or similar.
- Previous experience in customer service with or in a Contact Centre.
- Experience in complaint handling to ensure customer satisfaction.
- Familiarity with Social Media and/or E-Commerce platforms.
- Experience in cross-selling or up-selling product.
- Work in a modern office at Global Office Park, right in the heart of Katowice.
- Benefits package: private medical care (LuxMed), MyBenefit cafeteria, life insurance, language training.
- Attractive bonus for recommending your friends to work with us.
- Friendly, international work environment.
- Many opportunities for career development.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Opis stanowiska: odbieranie połączeń od użytkowników w języku polskim, udzielanie informacji dotyczących napraw, gwarancji i zgłaszanych usterek, proponowanie rozwiązań technicznych dostosowanych do potrzeb rozmówcy, wprowadzanie danych i zgłoszeń do...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-10-27
Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung....
Poznaj szczegóły oferty