Customer Service Advisor z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat.
  • Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych.
  • Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach.
  • Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta.
  • Udzielanie informacji o produktach, zamówieniach i zwrotach.
Wymagania:
  • Język niemiecki na poziomie C1 – warunek konieczny.
  • Język angielski minimum B2.
  • Podstawowa znajomość pakietu MS Office i pracy z komputerem.
  • Umiejętność jasnej komunikacji i pozytywne nastawienie
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane, ale nie wymagane)
Oferujemy:
  • Stałe godziny pracy: poniedziałek–piątek, 8:00–18:00.
  • Wolne weekendy!
  • Nowoczesne biuro w Global Office Park w centrum Katowic.
  • Pakiet benefitów:
  • prywatna opieka medyczna (LuxMed)
  • kafeteria MyBenefit
  • ubezpieczenie na życie
  • szkolenia językowe
  • Bonus za polecenie znajomego do pracy.
  • Przyjazna, międzynarodowa atmosfera i zespół, który wspiera.
  • Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: UZO Sp. z o.o.

Publikacja: 2025-11-22

Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy. Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej. Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień. Tworzenie i aktualizacja baz klientów. Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży. Realizacja zadań administracyjnych...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-11-14

Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat. :) Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta. Aktywne...

Poznaj szczegóły oferty