Customer Service Specialist (Chat Support) with Ukrainian
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Effective contact with the customer only via live chat - 100% back office
  • A positive, empathetic and professional approach to customers
  • Providing reliable and accurate information in response to customer questions and problems in the logistics industry
  • Active communication within the team
  • Monitoring the chat and responding to customer reports in real time
Requirements:
  • Experience in customer service or similar work is an asset
  • Fluent in Ukrainian and English, both written and spoken
  • Excellent interpersonal skills and multitasking
  • Computer and MS Office skills
  • Strong interpersonal skills and empathy to effectively serve customers in a variety of situations

Nice to have:

  • Knowledge of the Polish language
  • Willingness to work part-time on weekends
We offer:
  • Talent Development Program (real promotions and fast development path for the best).
  • Professional preparation for work – training and mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2024-11-22

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...

Poznaj szczegóły oferty