- Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email.
- Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
- Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
- Stay updated on product offerings, services, policies, and procedures to provide accurate information to customers.
- Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
- Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
- 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
- Strong communication skills, with a minimum C1 level in English.
- Ability to remain calm and tactful when dealing with customers.
- Strong attention to detail and organizational skills.
- Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
- Willingness to learn and adapt to new technologies and processes.
- Team-building events
- Fully paid training to prepare you for direct contact with customers
- Team leader support at every stage of cooperation
- Civil contract
- Work in a new, modern office in the heart of Katowice
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Publikacja: 2024-11-21
- Obsługa wszystkich reklamacji klientów (angielskojęzycznych) dotyczących standardowych transakcji zwrotu, krótkich przesyłek i zapewnienie szybkiego rozwiązanie we współpracy z innymi działami wewnętrznymi. Zapewnienie dokładnego raportowania wszelkich...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Firma: ERG S.A.
Publikacja: 2024-11-21
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej Kontrolę...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Salus International Sp. z o.o.
Publikacja: 2024-11-19
Opis stanowiska: Praca polegająca na przyjmowaniu zamówień z aptek współpracujących z Hurtownią. Praca w godzinach popołudniowych. Wymagania: Wykształcenie min. średnie. Umiejętność sprawnego przyjmowania zamówień od klientów. Pozytywna energia,...
Poznaj szczegóły oferty