- Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps
- Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards, statements and PIN letters; managing card limits and processing product changes; updating contact information, including 3D secure mobile numbers; supporting online and telephone banking services; recording complaints and initiating goodwill refunds.
- Fluent in German (minimum C1 level) and very good command of English (minimum B2 level)
- Excellent communication and interpersonal skills
- Strong ability to assess customer needs and provide tailored solutions
- High level of flexibility and adaptability to evolving topics
- A customer-focused mindset with the ability to remain calm and empathetic in various situations
- Sales orientation is a plus, as cross-selling and upselling may become part of the role over time
- educational background in economics, finance or related field
- A dynamic, international work environment in one of the worlds leading customer experience companies
- Comprehensive training and onboarding, so you feel confident from day one
- Opportunities for professional development
- Flexible working schedule with additional compensation for night shifts
- The chance to be part of a forward-thinking, digital-first team
- Work from home
- A diverse and inclusive culture that values your ideas and individuality
- Well-being programs, team events and employee engagement activities
Apply now and become part of a team that values clarity, connection, and customer satisfaction.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-07-01
Reagowanie na ogólne pytania dotyczące produktów kredytowych oraz usług mobilnych i internetowych Wsparcie w autoryzacji klientów, w tym aktywacja i blokada kart, zamówienia zastępczych i inne związane z kontem działania Zarządzanie limitami karty oraz...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Publikacja: 2025-06-30
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Mysłowice
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Publikacja: 2025-06-30
Twoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
Poznaj szczegóły oferty