- As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card.
- Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps.
- Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards, statements and PIN letters.
- Managing card limits and processing product changes; updating contact information, including 3D secure mobile numbers; supporting online and telephone banking services; recording complaints and initiating goodwill refunds.
- Stick to regulations and processes.
- Protect our clients sensitive data.
- Fluent in German (minimum C1 level) and very good command of English (minimum B2 level).
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Strong ability to assess customer needs and provide tailored solutions.
- High level of flexibility and adaptability to evolving topics.
- A customer-focused mindset with the ability to remain calm and empathetic in various situations.
- Sales orientation is a plus, as cross-selling and upselling may become part of the role over time
- Good computer skills
- A dynamic, international work environment in one of the worlds leading customer experience companies.
- Comprehensive training and onboarding, so you feel confident from day one.
- Work at home (100% remote from Poland) and IT devices.
- Opportunities for professional development (Concentrix Academy and mentoring programs for the future Team Leaders and Operational Managers).
- Private medical healthcare, and life insurance.
- Multisport card or MyBenefit vouchers.
- Language classes.
- Refer a Friend and Earn - bonuses for the friends recommendations.
- An access to the e-learning platforms: LinkedIn Learning, Concentrix University.
- Flexible working schedule with additional compensation for night shifts.
- A diverse and inclusive culture that values your ideas and individuality.
- Well-being programs, team events and employee engagement activities.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Firma: Villaro
Publikacja: 2025-11-20
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Publikacja: 2025-11-18
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-11-16
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów...
Poznaj szczegóły oferty