Doradca / Doradczyni klienta z j. czeskim lub słowackim
Katowice
Twoje główne zadania
  • Kontakt z klientami w języku czeskim lub słowackim, rozpoznawanie ich potrzeb i udzielanie wsparcia.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami.
  • Budowanie pozytywnych relacji i dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
Wymagania
  • Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i techniczne podejście do zadań.
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Pozytywne nastawienie i chęć świadczenia obsługi na najwyższym poziomie.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną – do wyboru.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku i dynamicznym zespole.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji.
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie w codziennej pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Klient portalu Praca.pl

Publikacja: 2025-08-15

Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb...

Poznaj szczegóły oferty