- Kontakt z klientami w języku czeskim lub słowackim, rozpoznawanie ich potrzeb i udzielanie wsparcia.
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami.
- Budowanie pozytywnych relacji i dbanie o wysoką jakość obsługi.
- Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
- Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Umiejętność rozwiązywania problemów i techniczne podejście do zadań.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
- Pozytywne nastawienie i chęć świadczenia obsługi na najwyższym poziomie.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną – do wyboru.
- Pracę w międzynarodowym środowisku i dynamicznym zespole.
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji.
- Przyjazną atmosferę i wsparcie w codziennej pracy.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-08-15
Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb...
Poznaj szczegóły oferty