- Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail (połączenia wychodzące i przychodzące).
- Zarządzanie poufnymi informacjami klientów z należytą starannością.
- Zapewnienie proaktywnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
- Znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
- Dostępność do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i lokalne święta.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, call center, turystyce lub branży lotniczej.
- Wydarzenia integracyjne.
- Pełnopłatne szkolenie przygotowujące do pracy z klientem.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Program poleceń – bonus za polecenie pracownika.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Jaworzno
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Publikacja: 2025-03-10
Wg programu stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych Wymagania inne:
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Publikacja: 2025-03-10
- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-03-08
Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy?...
Poznaj szczegóły oferty