Doradca ds. Podróży
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail (połączenia wychodzące i przychodzące).
  • Zarządzanie poufnymi informacjami klientów z należytą starannością.
  • Zapewnienie proaktywnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
  • Dostępność do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i lokalne święta.
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, call center, turystyce lub branży lotniczej.
Oferujemy:
  • Wydarzenia integracyjne.
  • Pełnopłatne szkolenie przygotowujące do pracy z klientem.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Program poleceń – bonus za polecenie pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Jaworzno

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Publikacja: 2025-03-10

Wg programu stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych Wymagania inne:

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Publikacja: 2025-03-10

- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-03-08

Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy?...

Poznaj szczegóły oferty