- Szybka odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat, e-mail.
- Dokumentacja interakcji w systemie CRM.
- Współpraca w celu poprawy obsługi.
- Aktualizacja wiedzy o produktach i usługach.
- Wykorzystywanie wiedzy produktowej do rozwiązywania problemów.
- Język polski C1, angielski B2.
- Umiejętność zachowania spokoju w kontakcie z klientami.
- Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
- Skuteczne rozwiązywanie problemów, kreatywne nastawienie.
- Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii.
- Płatne szkolenia.
- Wsparcie lidera na każdym etapie.
- Umowa zlecenie.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta.
- Imprezy integracyjne.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: dzisiaj
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Tychy
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: dzisiaj
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: dzisiaj
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji...
Poznaj szczegóły oferty