- Telefoniczne wsparcie klientów niemieckojęzycznych w zakresie usterek, gwarancji oraz części
- Udzielanie wskazówek technicznych i proponowanie rozwiązań możliwych do wykonania zdalnie
- Dobieranie produktów dopasowanych do potrzeb rozmówcy
- Praca w systemie CRM oraz obsługa zgłoszeń zgodnie z wyznaczonymi standardami
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Umiejętność logicznego myślenia i chęć rozwijania wiedzy technicznej
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub w branży technicznej
- Pozytywne nastawienie i łatwość prowadzenia rozmów
- Język angielski będzie dodatkowym atutem
- Stabilną umowę o pracę z wynagrodzeniem 7 500 zł brutto
- Premię do 800 zł brutto miesięcznie
- Nowoczesne biuro w Katowicach
- Szkolenia wdrożeniowe i wsparcie zespołu
- Prywatną opiekę medyczną, kafeterię MyBenefit oraz cykliczne inicjatywy firmowe
- Komfortową atmosferę pracy i przyjazny zespół
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: dzisiaj
codzienna obsługa klientów niemieckojęzycznych za pośrednictwem telefonu oraz kanałów pisemnych udzielanie informacji dotyczących produktów, akcesoriów i ich użytkowania wsparcie klientów w realizacji zamówień, zwrotów oraz zgłoszeń technicznych...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Obsługa klientów znanej marki odzieżowej z zachowaniem wysokich standardów komunikacji Kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila, mediów społecznościowych oraz czatu Zapewnianie rzetelnych odpowiedzi na pytania i zgłoszenia klientów...
Poznaj szczegóły oferty