Ogłoszenie numer: 10212638, z dnia 2025-08-29
Klient portalu Praca.pl
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon
- Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych
- Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny
- Utrzymywanie profesjonalnej i przyjaznej komunikacji
- Wprowadzanie danych i dokumentowanie informacji
Wymagania
- Biegła znajomość języka węgierskiego (C1/C2) i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- Zrozumienie technologii i zainteresowanie elektroniką
- Umiejętność spokojnego radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami
- Praca w zespole, elastyczność, dbałość o jakość obsługi
- Doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy
- Pracę zdalną w pełnym wymiarze godzin i sprzęt IT
- Stabilną umowę o pracę
- Szkolenia wprowadzające i możliwość rozwoju zawodowego
- Bezpłatne kursy językowe i dostęp do platform szkoleniowych
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- Kartę Multisport lub vouchery benefitowe
- Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami i programy motywacyjne
- Program poleceń z premiami finansowym
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...
Poznaj szczegóły oferty