Ogłoszenie numer: 10304270, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon
- Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych
- Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny
- Utrzymywanie profesjonalnej i przyjaznej komunikacji
- Wprowadzanie danych i dokumentowanie informacji
Wymagania
- Biegła znajomość języka węgierskiego (C1/C2) i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- Zrozumienie technologii i zainteresowanie elektroniką
- Umiejętność spokojnego radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami
- Praca w zespole, elastyczność, dbałość o jakość obsługi
- Doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy
- Pracę zdalną w pełnym wymiarze godzin i sprzęt IT
- Stabilną umowę o pracę
- Szkolenia wprowadzające i możliwość rozwoju zawodowego
- Bezpłatne kursy językowe i dostęp do platform szkoleniowych
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- Kartę Multisport lub vouchery benefitowe
- Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami i programy motywacyjne
- Program poleceń z premiami finansowym
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Publikacja: 2025-10-08
organizacja obsługi klientów w oddziale (m.in. powitanie klienta, zbadanie celu wizyty oraz skierowanie do odpowiedniego doradcy); wspieranie doradców; dbanie o wizualizacje placówki zgodnie ze standardami; dbałość o jakość obsługi klientów; wspomaganie...
Poznaj szczegóły oferty