- Komunikacja z klientami przez telefon, czat i e-mail.
- Przestrzeganie zasad poufności informacji klientów.
- Postawa proaktywna, cierpliwa, empatyczna i zrozumiała.
- Znajomość języka tureckiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie co najmniej B2.
- Elastyczność czasowa, gotowość do pracy w weekendy i święta.
- Doświadczenie w obsłudze klienta/centrum kontaktowym/branży turystycznej/lotniczej mile widziane.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Katowic.
- Wydarzenia integracyjne.
- Pełne szkolenie przygotowujące do bezpośredniej obsługi klientów.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Bonus za polecenie pracy znajomym.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomości mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych (branża RTV/AGD) Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego min. B2+ Otwartość w relacjach z klientami Umiejętność swobodnej...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Obsługa klientów w zakresie RTV/AGD poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2. Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-10-20
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude. Our requirements:...
Poznaj szczegóły oferty