Ekspert branży odzieżowej
Katowice
Opis stanowiska:
  • Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży!
  • Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W niedzielę jest spokojnie - mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Podkreślamy, że pracujemy 5 dni w tygodniu. Jeśli pracujesz w weekend, dni wolne masz w ciągu tygodnia.
  • Wyróżnia nas to, że udzielamy konkretnych, jakościowych informacji w odpowiedzi na potrzeby klienta i indywidualny styl.
  • Sprawnie zarządzamy reklamacjami i dbamy o to, aby klient zawsze kończył z nami rozmowę z satysfakcją i uśmiechem.
Śmiało zaaplikuj do nas jeśli charakteryzuje Cię:
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
  • Umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
  • Praca zmianowa: pon-pt. 8:00-16:00/11:00-19:00 + 3 dni w weekendy 9:00-17:00.
Oferujemy:
  • Elastyczne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Pracę w komfortowym biurze w centrum Katowic - Global Office Park
  • Rozwój kariery zawodowej w stabilnej firmie na rynku
  • Pracuj z przyjaciółmi - możliwość otrzymania bonusu za polecenie znajomych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Bytom

Firma: COLOP Polska Sp. z o.o.

Publikacja: 2024-11-18

Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy współpraca z handlowcem na powierzonym...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2024-10-28

Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów,...

Poznaj szczegóły oferty