Ekspert branży odzieżowej
Katowice
Opis stanowiska:
- Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży!
- Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W niedzielę jest spokojnie - mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Podkreślamy, że pracujemy 5 dni w tygodniu. Jeśli pracujesz w weekend, dni wolne masz w ciągu tygodnia.
- Wyróżnia nas to, że udzielamy konkretnych, jakościowych informacji w odpowiedzi na potrzeby klienta i indywidualny styl.
- Sprawnie zarządzamy reklamacjami i dbamy o to, aby klient zawsze kończył z nami rozmowę z satysfakcją i uśmiechem.
Śmiało zaaplikuj do nas jeśli charakteryzuje Cię:
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
- Umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Praca zmianowa: pon-pt. 8:00-16:00/11:00-19:00 + 3 dni w weekendy 9:00-17:00.
Oferujemy:
- Elastyczne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Katowic - Global Office Park
- Rozwój kariery zawodowej w stabilnej firmie na rynku
- Pracuj z przyjaciółmi - możliwość otrzymania bonusu za polecenie znajomych
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Bytom
Firma: COLOP Polska Sp. z o.o.
Publikacja: 2024-11-18
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy współpraca z handlowcem na powierzonym...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-10-28
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów,...
Poznaj szczegóły oferty