Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność rozwiązywania problemów
Uprawnienia: Sumienność
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MsOffice
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata i 10 miesięcy na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana znajomość programów SAP, InContact, Nex. Wymagana precyzyjność, punktualność, umiejętność współpracy z zespołem, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność. Wymagana znajomość języka angielskiego (firma nie wymaga certyfikatów, weryfikacja podczas rozmowy o pracę).
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Publikacja: wczoraj
- Zakres obowiązków:1. Przetwarzanie odpowiednich aktualizacji danych podstawowych klienta i danych transakcyjnych Order to Cash (O2C),2. Tworzenie i utrzymywanie warunków cenowych, umów rabatowych i rozliczeń międzynarodowych,3. Symulacja umów oraz proaktywny...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Publikacja: wczoraj
- Obejmuje kontakt (odpowiadanie na pytania i wsparcie klientów) na czacie online z klientami zewnętrznymi/wewnętrznymi z terenu Unii Europejskiej w ramach obszaru funkcjonalnego oraz wykonywanie wszelkich powiązanych czynności administracyjnych.- Miejsce...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
Publikacja: 2025-03-28
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...
Poznaj szczegóły oferty