Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Pomieszczenie biurowe usytuowane na III piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, skaner). Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych. Krajowe wyjazdy służbowe związane z uczestniczeniem w spotkaniach roboczych w ministerstwach w związku z obsługiwanymi programami rządowymi. Zagrożenie korupcją. Kontakty zewnętrzne m.in.: z organizatorami transportu publicznego (jednostki samorządu terytorialnego i ich związki), jednostkami samorządu terytorialnego zaangażowanymi w realizację programu Senior+ oraz nieodpłatną pomoc prawną, z Ministerstwem Finansów oraz ministerstwami właściwymi ds. poszczególnych programów, innymi urzędami wojewódzkimi.
Zakres zadań
- Weryfikuje, pod względem formalnym i merytorycznym, wnioski o: wypłatę dotacji dla zadań programu Senior+ i dopłatę z Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej (FRPA) za dany okres rozliczeniowy.
- Weryfikuje dokumenty składane przez beneficjentów Senior+, FRPA oraz dotacje celowe na finansowanie nieodpłatnej pomocy prawnej (NPP) celem określenia warunków na jakich dokonywane będzie dofinansowanie części wydatków poniesionych przez beneficjenta na realizację zadania oraz przygotowuje projekty umów i porozumień oraz aneksy do nich.
- Weryfikuje sprawozdania z trwałości w ramach programu wieloletniego Senior+ celem potwierdzenia zapewnienia przez samorząd funkcjonowania ośrodka wsparcia przez okres co najmniej 3 lat od dnia następującego po dniu zakończenia realizacji zadania w ramach programu.
- Przeprowadza proces naboru, weryfikacji i oceny ofert realizacji zadań zgłoszonych do dofinansowania ze środków budżetu państwa w ramach Senior+ oraz z FRPA.
- Weryfikuje oświadczenia o wypełnieniu obowiązku informacyjnego w sposób określony w przepisach prawa.
- Przygotowuje: wydziałowe plany, sprawozdania dotyczące wydatków i dochodów w układzie wg klasyfikacji budżetowej i w układzie zadaniowym, miesięczne zapotrzebowanie i kwartalne prognozy rozkładu wydatków budżetowych, bierze udział w monitorowaniu stanów mierników stopnia realizacji celów w budżecie zadaniowym.
- Przygotowuje sprawozdania roczne z realizacji programu Senior+ na terenie województwa, a także przygotowuje roczne sprawozdania z realizacji zadań, na które zostało udzielone dofinansowanie FRPA.
- Weryfikuje kwartalne sprawozdania składane przez organizatorów w ramach umów o dopłatę z FRPA.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych lub/i w pracy biurowej
- znajomość ustaw o: finansach publicznych, Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej, nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej, pomocy społecznej, działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
- umiejętność obsługi komputera (MS Office) na poziomie podstawowym
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość rozporządzeń Rady Ministrów: w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość języków obcych: język angielski na poziomie komunikatywnym
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU
Publikacja: 2025-11-13
sporządzanie wypisów, wyrysów z aktów planowania przestrzennego,prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji w sprawie ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Mysłowice
Firma: Urząd Miasta MYSŁOWICE
Publikacja: 2025-11-12
1. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków.2. Zawiadamianie podmiotów oraz organów podatkowych, sądów o dokonanych zmianach w ewidencji gruntówi budynków.3. Sporządzanie okresowych sprawozdań.4. Obsługa rzeczoznawców majątkowych.5. Obsługa...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Mysłowice
Firma: Urząd Miasta MYSŁOWICE
Publikacja: 2025-11-12
1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Udostępnianie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego na wniosekzainteresowanego podmiotu.2. Naliczanie opłat z tytułu udostępniania materiałów zasobu.3. Wystawianie Dokumentu...
Poznaj szczegóły oferty