- Wspieranie klientów drogą mailową, analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń przy użyciu dostępnych narzędzi.
- Obsługa zwrotów finansowych i zgłoszeń dotyczących ochrony danych osobowych.
- Komunikacja z klientami, rejestrowanie informacji w systemie wewnętrznym.
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Umiejętność tłumaczenia problemów, logiczne myślenie, rozwiązywanie problemów.
- Cierpliwość, empatia, szybkość pisania, swoboda obsługi komputera.
- Pełna dyspozycyjność.
- Umowa o pracę, różnorodne szkolenia.
- Bogaty pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie, bonusy).
- Programy rozwojowe i możliwość awansu.
- Przyjazne środowisko pracy z wieloma wydarzeniami integracyjnymi.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Tychy
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Siemianowice Śląskie
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to...
Poznaj szczegóły oferty