- Obsługa klientów przed i po sprzedaży
- Rozwiązywanie problemów technicznych
- Porównywanie produktów, oferty oraz doradztwo
- Obsługa komunikacji telefonicznej i zarządzanie danymi
- Biegłość w języku niemieckim (C1)
- Komunikatywny angielski (B2)
- Umiejętność obsługi MS Office
- Kompetencje komunikacyjne i organizacyjne
- Doświadczenie w obsłudze klienta preferowane
- Nowoczesne miejsce pracy
- Pakiet benefitów zdrowotnych i szkoleniowych
- Bonus za polecenie pracowników
- Międzynarodowe środowisko
- Możliwości rozwoju kariery
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе — будь то планирование поездки или...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Poznaj szczegóły oferty