Konsultant ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Katowice
Opis stanowiska:
  • odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów i udzielanie wsparcia w sprawach gwarancji, części zamiennych oraz drobnych usterek,
  • wyszukiwanie rozwiązań na odległość, aby wspomóc pracę serwisantów,
  • dobór produktów odpowiadających potrzebom klientów,
  • praca z systemem CRM w codziennej obsłudze zgłoszeń.
Wymagania:
  • biegła znajomość języka niemieckiego (C1) w mowie i piśmie,
  • podstawowe doświadczenie w obsłudze klienta lub serwisie będzie atutem,
  • zdolności analityczne i logiczne myślenie,
  • pozytywne nastawienie i łatwość w kontakcie z ludźmi,
  • znajomość języka angielskiego mile widziana, ale nie wymagana.
Oferujemy:
  • stabilne wynagrodzenie 7 500 PLN brutto w ramach umowy o pracę,
  • nowoczesne biuro w centrum Katowic,
  • szkolenie wdrażające i wsparcie w pierwszych tygodniach pracy,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dostęp do platformy MyBenefit (kino, sport, zakupy),
  • przyjazną atmosferę, w której żarty i pytania są mile widziane.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-10-31

Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-10-31

Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-10-23

Opis stanowiska: odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów i udzielanie wsparcia w sprawach gwarancji, części zamiennych oraz drobnych usterek, wyszukiwanie rozwiązań na odległość, aby wspomóc pracę serwisantów, dobór produktów...

Poznaj szczegóły oferty