Konsultant ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem portugalskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
  • Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
  • Zapewnienie pozytywnego kontaktu z klientami.
  • Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana branża motoryzacyjna.
  • Zaawansowana znajomość portugalskiego (min. C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Zdolność do zachowania spokoju i taktu.
  • Silne umiejętności organizacyjne i skupienie na szczegółach.
  • Wysokie umiejętności rozwiązywania problemów.
  • Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej z domu.
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, system benefitów).
  • Integracje i wydarzenia zespołowe.
  • Płatne szkolenie przygotowujące do bezpośrednich kontaktów z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie przyjaznej i...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i email. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Bieżąca znajomość oferty produktowej, usług, polityk...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz wprowadzanie rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi...

Poznaj szczegóły oferty