Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi – telefoniczny i mailowy,
- udzielanie informacji o produktach oraz wsparcie w zakresie ich obsługi,
- pomoc przy realizacji zamówień, zwrotów i zapytań technicznych,
- dbałość o wysoką jakość komunikacji i pozytywne doświadczenie klienta,
- współpraca z zespołem w rozwiązywaniu bieżących zgłoszeń.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność jasnego przekazywania informacji i pracy zespołowej,
- cierpliwość, dokładność oraz pozytywne nastawienie,
- gotowość do pracy stacjonarnej w Katowicach od września.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, platforma MyBenefit),
- bezpłatne szkolenia online i lekcje języka angielskiego,
- przyjazne środowisko pracy i wsparcie w rozwoju,
- udział w inicjatywach integracyjnych i programie poleceń pracowniczych.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-10-23
kompleksowa obsługa klientów niderlandzkojęzycznych przez telefon, czat i formularze online, udzielanie informacji o produktach, zamówieniach, gwarancjach i zwrotach, przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji, udzielanie wsparcia technicznego i...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-10-21
obsługa zapytań telefonicznych i mailowych w języku niemieckim oraz sporadycznie w języku angielskim udzielanie informacji dotyczących usług finansowych i aplikacji mobilnych wsparcie przy aktywacji, blokadach, zmianach i zamówieniach kart pomoc przy...
Poznaj szczegóły oferty