Ogłoszenie numer: 10404018, z dnia 2025-11-07

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu,
  • wsparcie w zakresie zapytań produktowych, gwarancyjnych i technicznych,
  • wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM,
  • współpraca z innymi działami w celu skutecznego rozwiązania zgłoszeń,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi i pozytywne doświadczenie klienta.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) – warunek konieczny,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2,
  • umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • komunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienie do pracy z ludźmi,
  • doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane.

Oferujemy

  • pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku (8:00–18:00),
  • wolne weekendy,
  • możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
  • przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu,
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta benefitowa, szkolenia językowe, ubezpieczenie grupowe,
  • system premiowy za polecenie nowego pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Kontakt z klientami przez telefon, e-mail lub czat w języku szwajcarskim niemieckim. Pomoc w sprawach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych. Aktualizacja danych klientów i współpraca z innymi działami. Biegła znajomość szwajcarskiego niemieckiego...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-11-17

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...

Poznaj szczegóły oferty