- Obsługa klienta przed i po sprzedaży (telefon, e-mail, czat, social media).
- Rozwiązywanie problemów technicznych i reklamacji.
- Doradztwo produktowe i wsparcie w wyborze oferty.
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku firmy.
- Biegła znajomość języka polskiego i ukraińskiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.
- Zainteresowanie rozwojem zawodowym w obsłudze klienta.
- Atrakcyjne bonusy za polecenie znajomych.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwości nauki języków i rozwoju zawodowego.
- Udział w ciekawych projektach i imprezach integracyjnych.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Tychy
Firma: Dorado.pl sp. z o.o.
Publikacja: wczoraj
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-09-05
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji...
Poznaj szczegóły oferty