Ogłoszenie numer: 10404030, z dnia 2025-10-27
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem szwajcarskim (Schwyzerdütsch)
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- obsługa zapytań klientów w języku szwajcarskim przez telefon, e-mail lub czat,
- pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych,
- wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie,
- współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania spraw klientów,
- udzielanie informacji o produktach, zamówieniach i zwrotach.
Wymagania
- biegła znajomość języka szwajcarskiego (Schwyzerdütsch) – warunek konieczny,
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2,
- dobra obsługa komputera i pakietu MS Office,
- komunikatywność, otwartość i pozytywne nastawienie,
- doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku (8:00–18:00),
- wolne weekendy,
- nowoczesne biuro w centrum Katowic,
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, kafeteria benefitowa, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe,
- premie za polecenia pracowników,
- przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Opis stanowiska: kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej w obu kierunkach, udzielanie informacji oraz rozwiązywanie bieżących zgłoszeń, dbałość o poprawne i odpowiedzialne przetwarzanie powierzonych danych, prowadzenie...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Obsługa klientów (w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi Biegła znajomość...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
What will you do? respond to calls from German-speaking customers, help with repairs, warranties, parts and minor defects, look for solutions remotely (so that the service technician can have a rest), match products to customers in response to their needs, work with...
Poznaj szczegóły oferty