- Kontakt z klientami w języku węgierskim – telefonicznie, mailowo i przez czat,
- Wsparcie techniczne i pomoc w obsłudze zgłoszeń serwisowych,
- Realizacja reklamacji i koordynacja napraw,
- Udzielanie informacji o produktach oraz realizacja zamówień i zwrotów,
- Rozwiązywanie problemów i dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta,
- Obsługa zapytań na różnych etapach procesu zakupowego.
- Bardzo dobra znajomość języka węgierskiego (C1/C2) oraz komunikatywny angielski (min. B2),
- Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w branży produktów konsumenckich),
- Sprawna obsługa systemów (CRM, platformy internetowe, czat),
- Dobra organizacja pracy, umiejętność prowadzenia rozmów z empatią i profesjonalizmem,
- Znajomość pakietu MS Office i swoboda w pracy przy komputerze.
- Praktyka w centrum kontaktowym lub e-commerce,
- Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji lub sprzedaży dodatkowej,
- Zainteresowanie technologiami i nowoczesnymi rozwiązaniami (np. AI).
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym biurze w Katowicach,
- Atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie, platforma benefitowa, kursy językowe,
- Możliwość rozwoju i udziału w międzynarodowych projektach,
- Dodatkowa premia za polecenia kandydatów,
- Przyjazna i wspierająca atmosfera w zespole.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-08-21
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...
Poznaj szczegóły oferty