- Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty.
- Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych.
- Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy.
- Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
- Biegła znajomość języka polskiego (C1) oraz angielskiego (B2).
- Zainteresowanie technologiami oraz doświadczenie w obsłudze klienta.
- Znajomość podstawowych narzędzi biurowych, w tym MS Office.
- Stałą umowę o pracę.
- Pracę w nowoczesnych przestrzeniach z atrakcyjnymi benefitami.
- Szkolenia przygotowujące do pracy, bezpłatne kursy językowe, ubezpieczenie medyczne i życiowe oraz dodatkowe bonusy za polecenie nowych pracowników.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-04-22
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Publikacja: 2025-04-21
- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień,2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów,3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta,...
Poznaj szczegóły oferty