- Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji.
- Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów.
- Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów.
- Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, telefonicznej lub w podobnych rolach.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego (min. C1) oraz angielskiego (min. B2).
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Gotowość do pracy zmianowej.
- Elastyczne warunki zatrudnienia na umowę zlecenie.
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Katowic (Global Office Park).
- Możliwości rozwoju zawodowego w stabilnej firmie.
- Program poleceń pracowniczych z bonusem za polecenie nowych osób.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat. Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji....
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-10-18
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów,...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2024-10-18
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...
Poznaj szczegóły oferty