- Komunikacja wielokanałowa: Obsługa klientów poprzez telefon, chat i e-mail, będąc łącznikiem między ich marzeniami a rzeczywistością.
- Dostarczanie wyjątkowych przeżyć: Indywidualne podejście do każdego klienta, dbałość o szczegóły i potrzeby.
- Ochrona danych: Zapewnienie poufności i zaufania w każdej interakcji.
- Praca zespołowa: Współpraca w dynamicznym środowisku.
- Biegłość językowa: Rosyjski na poziomie C1, angielski na poziomie B2.
- Pozytywne nastawienie: Chęć pomocy innym, elastyczność w godzinach pracy, gotowość do pracy w weekendy i święta.
- Entuzjazm biurowy: Dobra adaptacja w nowoczesnym środowisku pracy.
- Stabilność zatrudnienia i konkurencyjne benefity.
- Dynamika środowiska pracy i możliwości rozwoju.
- Szkolenia przygotowujące do obsługi klienta.
- Zespół wspierający rozwój zawodowy, otwartość na awans wewnątrz firmy.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
DEINE AUFGABEN: Kundenunterstützung: Sei der Ansprechpartner für Pre- und After-Sales-Support. Technische Problemlösung: Setze deine Problemlösungsfähigkeiten ein, um technische Issues schnell und effektiv zu lösen. Produktberatung: Führe Kunden durch...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Poznaj szczegóły oferty