- obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo
- wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów
- wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności
- budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację
- płynna znajomość języka niemieckiego (C1)
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- otwartość, komunikatywność i umiejętność pracy z klientem
- chęć nauki nowych umiejętności i zdobywania wiedzy
- mile widziane podstawy techniczne
- zatrudnienie na pełny etat z umową o pracę
- wynagrodzenie podstawowe 7500 PLN brutto
- godziny pracy od poniedziałku do piątku, 8:00–18:00
- pięciotygodniowe szkolenie w formie praktycznej z wsparciem mentora
- nowoczesne biuro w centrum miasta
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe
- realne możliwości awansu dla najlepszych pracowników
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy jakości...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu podnoszenia...
Poznaj szczegóły oferty