- obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie
- udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów
- wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych
- uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach
- współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania spraw
- znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- podstawowa znajomość MS Office i sprawna obsługa komputera
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach
- wolne weekendy
- prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitową, ubezpieczenie
- szkolenia językowe i możliwości rozwoju
- komfortowe środowisko pracy w przyjaznym zespole
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy jakości...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu podnoszenia...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności budowanie pozytywnych relacji z...
Poznaj szczegóły oferty