Szukasz pracy, która nie wymaga sprzedaży i oferuje elastyczny grafik?

Mamy idealną propozycję dla Ciebie!

Dołącz do naszego zespołu jako Konsultant Infolinii Przychodzącej i wspieraj klientów firmy kurierskiej, którzy sami do nas dzwonią.

Nie ma znaczenia doświadczenie lub jego brak. Wszystkie niezbędne narzędzia otrzymasz podczas szkolenia wstępnego, a doświadczona kadra pozwoli Ci na szlifowanie umiejętności potrzebnych do pracy z klientem. Dla nas liczą się chęci i motywacja - resztę wypracujemy wspólnie!

Konsultant / Konsultantka ds. wsparcia klienta
Opis stanowiska:
  • udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy;
  • rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z odbiorem/nadaniem przesyłek oraz ewentualnymi reklamacjami usług kurierskich.
Nasze oczekiwania:
  • dyspozycyjność:
    • od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 22:00
    • (system zmianowy: 7-15/8-16/9-17/10-18/11-19/12-20/13-21/14-22)
      sobota 8:00 - 20:00
    • (system zmianowy: 8-16/9-17/10-18/11-19/12-20)
      niedziela 8:00 - 18:00
    • (system zmianowy: 8-16/9-17/10-18)
  • telegeniczność samodzielność w zakresie wykonywanych obowiązków;
  • znajomość podstawowej obsługi komputera – warunek konieczny.
Dlaczego warto?
  • w naszej firmie nie ma czasu na rutynę;
  • gwarantujemy podstawowe wynagrodzenie + system motywacyjny;
  • organizujemy liczne konkursy, eventy;
  • oferujemy grupowe ubezpieczenie oraz OK System;
  • celebrujemy spektakularne osiągnięcia naszego zespołu;
  • inspirujemy naszych pracowników;
  • wzajemnie dbamy o przyjazne środowisko w miejscu pracy (i poza nią);
  • możliwość pracy zdalnej (po okresie 1-2 mc wdrożenia stacjonarnego);
  • możliwość pracy w zakresie pół etatu/ 3/4 etatu/ całego etatu

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2024-11-24

Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na...

Poznaj szczegóły oferty