Konsultant / Konsultantka klienta biznesowego
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę
  • dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM
  • współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta
  • śledzenie aktualnych informacji o produktach, usługach i procedurach, by udzielać precyzyjnych odpowiedzi
  • wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów klientów
Wymagania:
  • minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, mile widziane w branży motoryzacyjnej
  • bardzo dobra znajomość języka włoskiego na poziomie C1
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) do dokumentacji i komunikacji wewnętrznej
  • umiejętność zachowania spokoju i profesjonalizmu w trudnych sytuacjach
  • skrupulatność, dobra organizacja pracy i zdolności analityczne
  • kreatywne i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy jakości...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: dzisiaj

obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności budowanie pozytywnych relacji z...

Poznaj szczegóły oferty