- odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę
- dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM
- współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta
- śledzenie aktualnych informacji o produktach, usługach i procedurach, by udzielać precyzyjnych odpowiedzi
- wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów klientów
- minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, mile widziane w branży motoryzacyjnej
- bardzo dobra znajomość języka włoskiego na poziomie C1
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) do dokumentacji i komunikacji wewnętrznej
- umiejętność zachowania spokoju i profesjonalizmu w trudnych sytuacjach
- skrupulatność, dobra organizacja pracy i zdolności analityczne
- kreatywne i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy jakości...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności budowanie pozytywnych relacji z...
Poznaj szczegóły oferty