- Obsługa zapytań klientów drogą mailową i telefoniczną (B2C i B2B).
- Rozwiązywanie problemów technicznych, reklamacji oraz zgłoszeń po gwarancji.
- Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób zrozumiały.
- Dokładne wprowadzanie danych i sporządzanie dokumentacji kontaktów z klientem.
- Zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsługi klienta.
- Biegła znajomość języka włoskiego (C1/C2) oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1).
- Zainteresowanie technologią i wiedza techniczna o urządzeniach elektronicznych.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (B2C i/lub B2B).
- Umiejętność pracy z trudnymi klientami, dokładność i orientacja na jakość obsługi.
- Umiejętność pracy zespołowej i dobra znajomość narzędzi IT.
- Pasja do nowych technologii i trendów w elektronice.
- Pracę w pełni zdalną z Polski oraz sprzęt IT do pracy.
- Stabilną umowę o pracę na pełny etat.
- Szczegółowe szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Dostęp do kursów online i lekcji językowych (polski i angielski).
- Pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie oraz karta Multisport lub bony MyBenefit.
- Programy motywacyjne i konkursy z nagrodami.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: wczoraj
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: 2025-10-13
Twoim zadaniem będzie: odbieranie telefonów od polskojęzycznych klientów , wspieranie ich w sprawach napraw , gwarancji i drobnych usterek, znajdowanie rozwiązań tam, gdzie inni widzą problem, dobieranie sprzętu do potrzeb klienta, praca w naszym systemie...
Poznaj szczegóły oferty