- Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i poprzez chat.
- Postępowanie zgodnie z procedurami firmy.
- Rozwiązywanie reklamacji i zarządzanie zamówieniami.
- Wsparcie techniczne i proces zakupowy klienta.
- Dążenie do zwiększenia satysfakcji klientów.
- Biegła znajomość węgierskiego (C1/C2) i angielskiego (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta i kompetencje IT.
- Umiejętność pracy zespołowej i wsparcia kolegów.
- Preferowane wykształcenie średnie i znajomość nowych technologii.
- Praca w nowoczesnym biurze z szerokim pakietem benefitów.
- Możliwość rozwoju i szkoleń.
- Międzynarodowe środowisko pracy i atrakcyjne bonusy.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: dzisiaj
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Concentrix
Publikacja: wczoraj
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...
Poznaj szczegóły oferty