- Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat z profesjonalizmem i uśmiechem.
- Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM, dbając o szczegóły.
- Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2).
- Opanowanie i profesjonalizm w każdej sytuacji.
- Precyzja i dbałość o szczegóły.
- Doskonała organizacja własnej pracy.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywność.
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z marek premium.
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM.
- Pasja do branży motoryzacyjnej.
- Pracę zdalną w 100%.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szkolenia branżowe.
- Pakiet benefitów MyBenefit.
- Ubezpieczenie życiowe i opieka medyczna.
- Wsparcie team leadera.
- Stabilność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-05-04
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów drogą telefoniczną Budowanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami Realizacja celów sprzedażowych w transporcie drobnicowym krajowym i międzynarodowym Prowadzenie pełnego procesu sprzedaży w modelu doradczym Ścisła...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-05-01
Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat. Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM. Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów. Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta. Biegła...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: 2025-04-19
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych poprzez połączenia telefoniczne oraz czat. Udzielanie wsparcia, rozwiązywanie problemów oraz doradzanie w zakresie dostępnych usług. Informowanie o nowościach i ofertach firmy. Wykształcenie...
Poznaj szczegóły oferty