Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Kompleksowy nadzór nad procesem reklamacji i zwrotów w kanale online (w ujęciu globalnym)
- Analiza danych – m.in. liczby zgłoszeń, ich źródeł oraz przyczyn
- Identyfikacja obszarów wymagających usprawnień oraz inicjowanie działań optymalizacyjnych
- Monitorowanie i realizacja wyznaczonych celów
- Planowanie, organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu
- Doświadczenie w pracy w dużej, rozproszonej organizacji – szczególnie w obszarach takich jak jakość, reklamacje, kontroling (doświadczenie w e-commerce będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy
- Czynne prawo jazdy kat. B - Gotowość do podróży służbowych, głównie między centralą a magazynem centralnym
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjny pakiet socjalny
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy
- Uczestnictwo w szkoleniach
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dobrą atmosferę w pracy
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Publikacja: dzisiaj
Twój zakres obowiązków Kontrola terminowości realizacji reklamacji przez Producentów; Analiza reklamacji pod kątem powtarzających się wad jakościowych i wdrażanie działań korygujących we współpracy z Producentami; Udział w kontrolach jakości...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: Klient portalu Praca.pl
Publikacja: wczoraj
Nadzór nad terminową realizacją reklamacji przez producentów. Analiza reklamacji i identyfikacja powtarzających się problemów jakościowych. Wdrażanie działań korygujących we współpracy z producentami. Udział w kontrolach jakości dostarczanych...
Poznaj szczegóły oferty