STOKSON powstał w 1990 roku i obecnie jest jednym z najnowocześniejszych przedsiębiorstw wyspecjalizowanych w segmencie słodkich produktów piekarniczych. Nasza firma jest pionierem i liderem rynku donutów w Polsce i jedną z największych firm produkcyjnych w tej kategorii w Europie. Jesteśmy zespołem pełnych pasji profesjonalistów, ceniących kreatywne podejście do pracy. Posiadamy najważniejsze, międzynarodowe certyfikaty gwarantujące najwyższą jakość i bezpieczeństwo produkcji. W naszych zakładach wykorzystujemy innowacyjne rozwiązania w zakresie technologii, produkcji, magazynowania oraz logistyki produktów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
- kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wycena ich wartości początkowej, kwalifikowanie do odpowiedniej grupy zgodnie z KŚT,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- rozliczanie i księgowanie transakcji wewnątrzwspólnotowych,
- monitorowanie zobowiązań, przygotowywanie płatności,
- współpraca z pozostałymi działami Spółki,
- wykonywanie innych powierzanych zadań w obszarze księgowości.
Wymagania:
- co najmniej 4-letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowości,
- znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego (znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o podatku od towarów i usług),
- znajomość języka angielskiego minimum na poziomie podstawowym,
- dobra organizacja pracy, dokładność, dotrzymywanie ustalonych terminów,
- odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań,
- chęć rozwoju, zdobywania nowej wiedzy i praktycznych umiejętności.
- znajomość oprogramowania COMARCH ERP XL / OPTIMA.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- system kafeteryjny,
- bezpłatne zajęcia z języka angielskiego,
- program poleceń pracowniczych,
- premie świąteczne i urodzinowe,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Firma: Nowak-Mosty Sp. z o.o.
Publikacja: wczoraj
prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów zakupu, wystawianie faktur sprzedażowych oraz not, obsługa programu księgowego Comarch Optima, obsługa wewnętrznego programu obiegu dokumentów, kontrola poprawności dokumentów księgowych, przygotowywanie listy...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Siemianowice Śląskie
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Publikacja: 2024-11-07
wg stanowiska Wymagania konieczne: Zawód: Sprzedawca* (wymagany staż - lata: 1) Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 2) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Księgowość, ekonomia, finanse Wymagania inne:
Poznaj szczegóły oferty