BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy ponad 115 000 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.

 

Obecnie do Działu Outsourcingu Księgowego poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Katowice
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dostęp do wewnętrznego systemu szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
  • dostęp do szkoleń oraz kursów zawodowych spółki powiązanej
  • bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole
  • jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez system ocen rocznych
  • wydarzenia integracyjne
  • program rekomendacji pracowników
  • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
  • dofinansowanie do karty sportowej Multisport
Twoje zadania:
  • obsługa programu finansowo-księgowego
  • analiza dokumentów związanych ze sprzedażą i zakupem
  • nadzór nad prawidłowością dokumentów księgowych
  • nadzór i udział w procesie księgowania środków trwałych i WNiP, poleceń księgowania, w procesie rozliczania, wystawiania i księgowania delegacji pracowniczych
  • weryfikacja wiarygodności i uzgadnianie sald
  • sporządzanie kalkulacji, szacunków oraz dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem roku obrotowego
  • sporządzanie raportów dla Klienta oraz rocznych sprawozdań finansowych pod nadzorem Kierownika Zespołu
  • sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, IFT)
  • przygotowywanie sprawozdawczości dla GUS i NBP
  • prowadzenie korespondencji z Klientem
  • opracowywanie polityki rachunkowości dla Klientów
  • wsparcie merytoryczne i nadzór nad pracą Asystentów
  • obsługa audytu, kontroli skarbowych
  • udział w realizacji zadań z zakresu doradztwa księgowego
Od kandydatów oczekujemy:
  • min. 3-letniego doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości oraz obsłudze podatków VAT i CIT (preferowane doświadczenie w outsourcingu księgowym)
  • wyższego wykształcenia (preferowana specjalność: rachunkowość, finanse)
  • doświadczenia w sporządzaniu sprawozdań finansowych
  • praktycznej wiedzy w zakresie przepisów z rachunkowości i podatków 
  • znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2 (w tym Business English) pozwalającej na swobodną komunikację w mowie i piśmie z Klientami firmy
  • umiejętności nadzorowania pracy osób na niższych stanowiskach
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Będzin

Firma: Primost Południe Sp. z o.o.

Publikacja: 2025-02-20

OPIS STANOWISKA: Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych; Przygotowywanie ewidencji dokumentów do deklaracji podatkowych; Przygotowywanie płatności dla dostawców; Księgowanie wyciągów bankowych; Przygotowywanie rozliczeń gotówkowych....

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Bytom

Firma: Hangsen Sp. z o. o.

Publikacja: 2025-02-19

Twój zakres obowiązków: aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR wprowadzanie danych do systemu - moduł GL kontrola obiegu dokumentów sprawdzanie poprawności zapisów księgowych...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Firma: Nowak-Mosty Sp. z o.o.

Publikacja: 2025-02-14

Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów zakupu. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz not. Obsługa programu księgowego Comarch Optima. Obsługa wewnętrznego programu obiegu dokumentów. Kontrola poprawności dokumentów księgowych. Przygotowywanie listy...

Poznaj szczegóły oferty