BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy ponad 115 000 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Obecnie do Działu Outsourcingu Księgowego poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dostęp do wewnętrznego systemu szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
- dostęp do szkoleń oraz kursów zawodowych spółki powiązanej
- bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole
- jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez system ocen rocznych
- wydarzenia integracyjne
- program rekomendacji pracowników
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- dofinansowanie do karty sportowej Multisport
- obsługa programu finansowo-księgowego
- analiza dokumentów związanych ze sprzedażą i zakupem
- nadzór nad prawidłowością dokumentów księgowych
- nadzór i udział w procesie księgowania środków trwałych i WNiP, poleceń księgowania, w procesie rozliczania, wystawiania i księgowania delegacji pracowniczych
- weryfikacja wiarygodności i uzgadnianie sald
- sporządzanie kalkulacji, szacunków oraz dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem roku obrotowego
- sporządzanie raportów dla Klienta oraz rocznych sprawozdań finansowych pod nadzorem Kierownika Zespołu
- sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, IFT)
- przygotowywanie sprawozdawczości dla GUS i NBP
- prowadzenie korespondencji z Klientem
- opracowywanie polityki rachunkowości dla Klientów
- wsparcie merytoryczne i nadzór nad pracą Asystentów
- obsługa audytu, kontroli skarbowych
- udział w realizacji zadań z zakresu doradztwa księgowego
- min. 3-letniego doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości oraz obsłudze podatków VAT i CIT (preferowane doświadczenie w outsourcingu księgowym)
- wyższego wykształcenia (preferowana specjalność: rachunkowość, finanse)
- doświadczenia w sporządzaniu sprawozdań finansowych
- praktycznej wiedzy w zakresie przepisów z rachunkowości i podatków
- znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2 (w tym Business English) pozwalającej na swobodną komunikację w mowie i piśmie z Klientami firmy
- umiejętności nadzorowania pracy osób na niższych stanowiskach
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Będzin
Firma: Primost Południe Sp. z o.o.
Publikacja: 2025-02-20
OPIS STANOWISKA: Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych; Przygotowywanie ewidencji dokumentów do deklaracji podatkowych; Przygotowywanie płatności dla dostawców; Księgowanie wyciągów bankowych; Przygotowywanie rozliczeń gotówkowych....
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Bytom
Firma: Hangsen Sp. z o. o.
Publikacja: 2025-02-19
Twój zakres obowiązków: aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR wprowadzanie danych do systemu - moduł GL kontrola obiegu dokumentów sprawdzanie poprawności zapisów księgowych...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Firma: Nowak-Mosty Sp. z o.o.
Publikacja: 2025-02-14
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów zakupu. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz not. Obsługa programu księgowego Comarch Optima. Obsługa wewnętrznego programu obiegu dokumentów. Kontrola poprawności dokumentów księgowych. Przygotowywanie listy...
Poznaj szczegóły oferty