Ogłoszenie numer: 10283591, z dnia 2025-10-02

Klient portalu Praca.pl

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów drogą mailową i telefoniczną
  • Bieżąca współpraca z innymi działami firmy
  • Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi

Wymagania

  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej
  • Zdolność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
  • Kreatywność, samodzielność i pomysłowość
  • Wysoka kultura osobista
  • Swobodne korzystanie z komputera i Internetu

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach
  • Prywatną opiekę medyczną i kartę sportową
  • Pakiet szkoleń wspierających rozwój zawodowy
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu
  • Benefity pozapłacowe w ramach pakietu socjalnego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: wczoraj

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...

Poznaj szczegóły oferty