Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Wymagania inne:
minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej
Sosnowiec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 do 6 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: POLIMEX INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Publikacja: wczoraj
- Ogólny zakres obowiązków:1. Rejestracja i archiwizacja korespondencji w ramach Biura, 2. Archiwizacja umów, zleceń, zapotrzebowań i innych dokumentów wg. wewnętrznych procedur, 3. Realizacja zapotrzebowań, ofertowanie, przygotowywanie tabel porównania...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Bytom
Firma: Energo Jarosław Szczerba
Publikacja: 2025-08-19
prace związane z obsługą recepcji, drobne prace biurowe Wymagania inne: Wymagania: komunikatywna znajomość języka angielskiego
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Piekary Śląskie
Firma: FIRMA BUDOWLANA PATRYK WALCZYK
Publikacja: 2025-08-16
Prace biurowe, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, pilnowanie badań lekarskich i okresowych pracowników, sporządzanie list obecności oraz ewidencja urlopów, prowadzenie ewidencji obecności pracowników. Wykonywanie zadań zleconych. Wymagania...
Poznaj szczegóły oferty