Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Mikołów
Numer: StPr/25/0160
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie biura, kontakty z kontrahentami, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, analiza zapytań ofertowych kierowanych do firmy, przygotowanie ofert, kontrola stanów magazynowych, przygotowanie dokumentów do księgowości, składanie zamówień art. Biurowych, odzieży dla pracowników oraz innych drobnych artykułów, wystawianie faktur, rozliczanie oraz nadzór dokumentacji transportowej.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony ok 19 m-cyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt ,7-15/8-16
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wykształcenie: min. średnie. Doświadczenie: mile widziane na podobnym stanowisku pracy. Umiejętności: obsługa komputera, wysoka kultura osobista w przeprowadzaniu rozmów. Inne wymagania: komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu, zaangażowanie, asertywność, odporność na stres.

Miejsce pracy:

Mikołów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Chorzów

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Publikacja: dzisiaj

- pomoc w przetwarzaniu dokumentów wpływających do firmy,- wstępna obróbka i przekazanie dokumentów i innych danych wpływających do firmy (zdjęcia dla potrzeb portalu, umowy, zgłoszenia od klientów...),- zapewnienie właściwego obiegu informacji i...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Publikacja: dzisiaj

obsługa komputera oraz programów biurowych (|MS Word, Excel) przy tworzeniu dokumentów firmowych; przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami biura; wprowadzanie danych do systemów komputerowych; aktualizacja baz danych oraz...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Bytom

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Publikacja: dzisiaj

prowadzenie rejestru korespondencji, dostarczanie i odbieranie korespondencji, kserowanie dokumentów, rozliczanie kosztów, archiwizacja dokumentów, zleceń, zgłoszeń, doskonalenie umiejętności obsługi programów Word, Excel Wymagania konieczne:...

Poznaj szczegóły oferty