Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wykształcenie: min. średnie. Doświadczenie: mile widziane na podobnym stanowisku pracy. Umiejętności: obsługa komputera, wysoka kultura osobista w przeprowadzaniu rozmów. Inne wymagania: komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu, zaangażowanie, asertywność, odporność na stres.
Mikołów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Chorzów
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Publikacja: dzisiaj
- pomoc w przetwarzaniu dokumentów wpływających do firmy,- wstępna obróbka i przekazanie dokumentów i innych danych wpływających do firmy (zdjęcia dla potrzeb portalu, umowy, zgłoszenia od klientów...),- zapewnienie właściwego obiegu informacji i...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Publikacja: dzisiaj
obsługa komputera oraz programów biurowych (|MS Word, Excel) przy tworzeniu dokumentów firmowych; przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami biura; wprowadzanie danych do systemów komputerowych; aktualizacja baz danych oraz...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Bytom
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Publikacja: dzisiaj
prowadzenie rejestru korespondencji, dostarczanie i odbieranie korespondencji, kserowanie dokumentów, rozliczanie kosztów, archiwizacja dokumentów, zleceń, zgłoszeń, doskonalenie umiejętności obsługi programów Word, Excel Wymagania konieczne:...
Poznaj szczegóły oferty