- Rejestracja dokumentów w systemie klienta
- Przygotowanie danych finansowych
- Przygotowanie plików dla działu ADM do FV klienta
- Weryfikacja i korygowanie różnic, wyjaśnienie niezgodności
- Wsparcie administracyjne dla działu spedycji
- Kontrolowanie dokumentów transportowych pod względem formalnym i ich ewidencja
- Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń
- Przygotowywanie raportów, zestawień, wskaźników jakościowych
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min.1 rok)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Excel
- Samodzielność, dokładność i precyzja w działaniu
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów, systematyczność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość
- Znajomość dokumentacji transportowej będzie dodatkowym atutem
- Umowa na zastępstwo (ok. 1,5 roku)
- Pracę hybrydową (po okresie wdrożenia) poniedziałek - piątek
- System benefitów: karta MultiSport, bilety do kina, teatru, imprez kulturalnych, system rabatowy, dofinansowanie do posiłków
- Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla Pracownika i jego rodziny
- Pracę w przyjaznym zespole
- Ciekawą, dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Firma: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH
Publikacja: 2025-06-03
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: inspektora ds. administracji i obsługi interesanta w Biurze Administracyjnym.- Wymiar etatu: pełny etat -...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Tychy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Publikacja: 2025-05-19
w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komputer - obsługa Uprawnienia: MS OFFICE Wymagania inne: wykształcenie zawodowe lub średnie, komunikatywność, szybkość uczenia się, obsługa komputera (MS Office).
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Publikacja: 2025-05-16
pomoc w bieżących sprawach administracyjnychporządkowanie dokumentacjipomoc w przygotowaniu ofert turystycznychkontakt z podwykonawcami(baza hotelowa, piloci, przewoźnicy)pomoc w przygotowaniu materiałów biurowychpomoc przy realizacji reklam w...
Poznaj szczegóły oferty