- Rejestracja dokumentów w systemie klienta
- Przygotowanie danych finansowych
- Przygotowanie plików dla działu ADM do FV klienta
- Weryfikacja i korygowanie różnic, wyjaśnienie niezgodności
- Wsparcie administracyjne dla działu spedycji
- Kontrolowanie dokumentów transportowych pod względem formalnym i ich ewidencja
- Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń
- Przygotowywanie raportów, zestawień, wskaźników jakościowych
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min.1 rok)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Excel
- Samodzielność, dokładność i precyzja w działaniu
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów, systematyczność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i terminowość
- Znajomość dokumentacji transportowej będzie dodatkowym atutem
- Umowa na zastępstwo (ok. 1,5 roku)
- Pracę hybrydową (po okresie wdrożenia) poniedziałek - piątek
- System benefitów: karta MultiSport, bilety do kina, teatru, imprez kulturalnych, system rabatowy, dofinansowanie do posiłków
- Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla Pracownika i jego rodziny
- Pracę w przyjaznym zespole
- Ciekawą, dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Chorzów
Firma: Urząd Miasta w Chorzowie
Publikacja: 2025-06-25
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało m.in.:Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów w tym: wstępna analiza zadań i obliczanie szacunkowych kosztów zadań prowadzenie spraw projektów dla planowanych remontów, w tym...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Konpea Sp. z o.o.
Publikacja: 2025-06-24
Opis stanowiska: Przygotowywanie dokumentacji handlowej i wewnętrzna obsługa zamówień Tworzenie raportów finansowych dla Zarządu na podstawie danych księgowych (controlling) Wsparcie działań w projektach rozwojowych Pomoc w bieżących zadaniach...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Siemianowice Śląskie
Firma: Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich
Publikacja: 2025-06-21
Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza nabór na stanowisko pracy: Inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieZakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a) prowadzenie spraw w zakresie warunków dopuszczenia...
Poznaj szczegóły oferty