Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość
Miejsce pracy: Bytom
Numer: StPr/25/0154
OBOWIĄZKI:
bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności, wypełnianie wniosków urzędowych, skanowanie dokumentów i wprowadzanie do programu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania: doświadczenie na stanowisku wymagającym dbałości o porządek w dokumentach, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość gospodarki finansowo - materiałowo - księgowej

Miejsce pracy:

Bytom


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Będzin

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Publikacja: wczoraj

Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Zapoznanie się z sądowymi urządzeniami ewidencyjnymi. Wprowadzanie danych i praca w sądowym systemie informatycznym. Kopertowanie pism, rozdzielanie korespondencji do akt sprawy, podkładanie zwrotnych potwierdzeń...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Będzin

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Publikacja: wczoraj

Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Zapoznanie się z sądowymi urządzeniami ewidencyjnymi. Wprowadzanie danych i praca w sądowym systemie informatycznym. Kopertowanie pism, rozdzielanie korespondencji do akt sprawy, podkładanie zwrotnych potwierdzeń...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Będzin

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Publikacja: wczoraj

Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Przygotowywanie i spisywanie akt do archiwum. Obsługa poczty między Wydziałem a Biurem Podawczym. Kserowanie dokumentacji z akt. Zakładanie teczek wykonawczych. Podkładanie zwrotnych potwierdzeń odbioru. Podstawy...

Poznaj szczegóły oferty