Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wymagania: obsługa programów Word, Excel, umiejętność obsługi komputera, kserokopiarki, komunikatywność, umiejętność współpracy, spostrzegawczość, pamięć i uwaga.
Bytom
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: śląskie / Mikołów
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Publikacja: dzisiaj
Prowadzenie biura, kontakty z kontrahentami, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, analiza zapytań ofertowych kierowanych do firmy, przygotowanie ofert, kontrola stanów...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Chorzów
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Publikacja: dzisiaj
- pomoc w przetwarzaniu dokumentów wpływających do firmy,- wstępna obróbka i przekazanie dokumentów i innych danych wpływających do firmy (zdjęcia dla potrzeb portalu, umowy, zgłoszenia od klientów...),- zapewnienie właściwego obiegu informacji i...
Poznaj szczegóły ofertyMiejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Publikacja: dzisiaj
obsługa komputera oraz programów biurowych (|MS Word, Excel) przy tworzeniu dokumentów firmowych; przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami biura; wprowadzanie danych do systemów komputerowych; aktualizacja baz danych oraz...
Poznaj szczegóły oferty