Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Pracownik do spraw ubezpieczeń - specjalista do spraw ubezpieczeń
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0136
OBOWIĄZKI:
zawieranie polis, przygotowywanie ofert, kontakt z klientem, rejestracja dokumentów w systemie, praca w CRM, szkolenia. Praca w godz. 8-16
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik do spraw ubezpieczeń (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie min. średnie typ bez znaczenia plus matura, min. 6 miesięcy doświadczenia w ubezpieczeniach , niekaralność

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: Klient portalu Praca.pl

Publikacja: dzisiaj

Realizacja celów sprzedażowych, zdobywanie nowych klientów w obszarze ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i życiowych. Obsługa klienta, utrzymanie długotrwałych relacji. Proaktywne pozyskiwanie klientów również poza biurem. Doświadczenie w...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: GRUPA PZU

Publikacja: wczoraj

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Siemianowice Śląskie

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

Publikacja: 2025-05-02

Pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych i życiowych. Wymagania konieczne: Zawód: Agent ubezpieczeniowy (wymagany staż - lata: 2) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Agent ubezpieczeniowy Uprawnienia: obsługa...

Poznaj szczegóły oferty