Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe
Katowice
Co bydzie do roboty?
  • Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino.
  • Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku!
  • Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy.
Czego szukomy?
  • Niemiecki (C1), bo z klientami trza się dogadać jak trzeba.
  • Angielski (B2), żeby w zespole nikt nie był jak na inkszej planecie.
  • Dobra znajomość kompa i MS Office – bo to nie czasy pisania na maszynie!
  • Komunikacja i organizacja na medal – w końcu robotę trza robić z uśmiechem!
Co Ci prziszko?
  • Robota w samiuśkich Katowicach – biuro nowoczesne jak z przyszłości!
  • Ekipa, co nie ino godać, ale i dobrze kafe pić umie!
  • Pakiet bajerów – LuxMed, MyBenefit, ubezpieczynie, bonusy za polecenia i rozwojowe szanse jak lot na Marsa!
  • No i co najważniejsze – kafe pod dostatkiem!

Jak Ci się to widzi, to nie czekej, a aplikuj! W końcu kafejowe talenty nie mogą się zmarnować!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Klient portalu Praca.pl

Publikacja: dzisiaj

Przyjmowanie materiałów do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i osobista. Zamawianie i przygotowywanie przesyłek kurierskich. Obsługa spraw biurowych. Wykształcenie wyższe, preferowane w kierunkach...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Firma: Concentrix

Publikacja: 2025-02-18

Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude. Our requirements:...

Poznaj szczegóły oferty

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Publikacja: 2025-02-17

obsługa stacjonarnego sklepu, telefoniczna i mailowa obsługa klienta, obsługa zwrotów oraz reklamacji, odpisywanie na komentarze w social mediach, udział w akcjach promocyjnych oraz budowanie relacji z klientem na rynku lokalnym, obsługa posprzedażowa,...

Poznaj szczegóły oferty